חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

איך להתלבש בהריון ולשמור על סטייל?

סטייל בהריון?

לשמור על סטייל בהריון, האם אפשרי?
אם נתבונן בתמונות מהעבר של נשים הרות ניווכח כי לבושן סתמי, פשוט ולא מחמיא לנתוני הגוף המתעגלים. מבחר בגדי ההריון היה אז מצומצם, הגזרות בהתאם והמגמה הרווחת היתה להצניע את האיברים שניכרים בהם השינויים המשמעותיים מתחילת ההריון. נשים הרות בחרו להמיר את הקולקציה הרגילה שלהם לפני ההריון לטובת פריטי לבוש רחבים ורחוק מלהיות שיקיים או אופנתיים.
זה לא חייב להיות כך! את יכולה לשמור על סטייל בהריון.

היום, מרגע שאת מגלה שאת בהריון, את מוצאת את עצמך מתקשה לחכות עד שהבטן תצא ותהיה לך לגיטימציה להרכיב לעצמך קולקציה חדשה, עכשווית, אופנתית, צעירה ומחמיאה לגוף. כזאת, שתתקשי להיפרד ממנה גם לאחר הלידה.

כעיקרון – פרטי הלבוש שכדאי לך לרכוש הם בסגנון הבגדים שאת רגילה ללבוש ומרגישה בהם נוח, בהתאם לטעם האישי שלך, בלי צורך להתפשר על האיכות והנוחות וכך שיהיו מחמיאים לגזרה המשתנה ולבטן ההריונית וידגישו את הנשיות שלך בתקופה מיוחדת זו.

אז איך בעצם כדאי להתלבש בתקופה זוהרת ומרגשת זו בחייך, בלי לאבד את המראה הצעיר, העכשווי והשיקי ולשמור על סטייל גם בתקופת ההריון?

מה כדאי שיהיה לך בארון שתוכלי לשמור על סטייל?

כדאי שיהיו לך בארון מספר פריטי לבוש בסיסיים שתוכלי לשלב ביניהם וליצור מערכות לבוש מגוונות, אשר יתאימו לך לעבודה ולפגישות עסקים כמו גם ללימודים או לאירועים חגיגיים יותר. קולקציה בסיסית שכזו אמורה לכלול 2 זוגות מכנסיים: מכנס ג'ינס שיקי וגמיש באזור הבטן לצד מכנס שחור וסולידי לאירועים מחייבים יותר. בנוסף, 3 חולצות בגזרות מחמיאות ובסגנון עכשווי (כולל חולצות בעלות קשירה מתחת לקו החזיה שמחמיאה באמצעות הבלטת הבטן המתעגלת), גופיות במגוון צבעים, שיכולות לשמש גם בימים קרירים יותר מתחת לעליונית או מעל לחולצה ארוכה או בגד עליון שנפתח מלפנים.

מה צריך כדי לשמור על סטייל ולשדרג את הקולקציה הקיימת

על מנת לשמור על מראה צעיר ועכשווי, ניתן להוסיף לפרטי הלבוש הבסיסיים גם סטרפלס שניתן ללבוש מתחת לעליונית או חולצה קצרה וכך ליצור מראה שכבות צבעוני. סטרפלס מבד מיוחד וצבע מרשים יוכל להשתלב טוב עם הופעה אלגנטית ולהבליט את הבטן. בנוסף, מומלצת שמלה (רק למי שאוהבת ללבוש באופן כללי שמלות ומרגישה נוח איתן) שתהיה קלילה, ואוורירית מבד נעים ונושם, צבעוני ומחמיא לקימורי הגוף החדשים. אפשר גם לבחור שמלת מעטפת שמחמיאה מאוד לגזרה החדשה, או חצאית ארוכה או קצרה עד הברך עם גומי רחב באזור הבטן. פרטי לבוש אלו יתרמו להרגשה נשית ונוחה במיוחד.

אופנה חגיגית

קיים סיכוי סביר שתוזמני לאירוע חגיגי במהלך חודשי ההריון, ואז כדאי שיהיה בארון גם סט ביגוד חגיגי לאירועים מיוחדים. ניתן לבחור בשמלה מתרחבת עם כתפיות, או דווקא סטרפלס צמודה, להוסיף לה חגורה מיוחדת ותכשיטים שישלימו להופעה חגיגית ומרשימה. ניתן גם לבחור חצאית או מכנס אלגנטי בשילוב עם חולצה מיוחדת. למי שמתחברת עם הסגנון, ניתן לשלב חולצה מחויטת מכופתרת בצבע חלק ומעליה עליונית עם קשירה מקדימה כדי ליצור מראה אלגנטי ומרשים.

אופנת הריון בקיץ

בקיץ מומלץ לשלב פריטי לבוש מבד קליל, אוורירי ונעים. עדיף לבחור גופיות, שמלות אווריריות מבדים בהירים או מקושטים בהדפסים, שאינן צמודות לגוף אלא בגזרה נוחה ונופלת, כאשר שילוב עם חגורה או שרשרת מתחת לקו החזה יכולים לשדרג את ההופעה. לגבי מכנסיים, בעונת הקיץ החמימה מומלץ להצטייד עם מכנסי 3/4 אופנתיים או מכנסים קצרים העשויים מבד נעים ונושם, כולל חלק עליון גמיש ומתרחב לטובת הבטן הטופחת. חולצת V קצרה מבד מתרחב וגמיש תחמיא ותדגיש את החזה שגדל משמעותית בתקופת ההריון. פריטי הנעלה מתאימים לקיץ להשלמת ההופעה יכולים להיות סנדלים בעלי מבנה מתרחב ולא לוחץ, שיתאימו במידת הצורך גם להתנפחות הרגלים או סנדלי אצבע שלא יילחצו על הרגל.

אופנת חוף ובריכה

במידה ואת מתכננת לצאת לחופשה באילת וצופה שכשוך בים או בבריכה על מנת להתרענן בימים החמים, מומלץ לבחור בגד ים מיוחד לתקופת ההריון, מרופד היטב באזור הבטן, עם כתפיות עבות שייתמכו באזור החזה, ושיהיה גמיש דיו כדי להתרחב בהתאם לרוחב של הגוף המשתנה.

מומלץ לרכוש בגד ים במידה או שתיים יותר מהמידה הנוכחית שלך, שיהיה יותר רפוי באזור הבטן הצפויה לגדול או אם את מרגישה נוח יותר בביקיני, אז מומלץ כזה המאפשר לך לכוון אותו לפי ההיקף המשתנה. מבחינת הצבעים, מומלץ לבחור הדפס בגוונים כהים שייצרו אשליה של גזרה צרה יותר. ישנם כיום חלקי בגד ים תחתונים שעשויים להעניק לך תחושה מוגנת ומכוסה יותר כגון – חצאית, מכנסי חצאית או בד העוטף את האגן והירכיים שלא תמיד קל לחשוף בתקופה זו.

אופנת הריון בחורף

עונת החורף בארץ יכולה להיות מבלבלת מאוד וייתכנו מצבים רבים בהם האקלים משתנה והפער בטמפרטורות משמעותי בשעות היום לעומת הערב. לכן, מומלץ בכל זאת לא לוותר על בגדי הריון שעשויים מבדים נושמים, בגלל הסיכוי לגלי חום ההורמונאליים, המאפיינים את התקופה. שילוב של גופיות דקות, העשויות מבד כותנה מתחת לסריג או לחולצה ארוכה יעניקו גם תוספת מחממת לאזור הבטן והחזה וגם שילוב צבעוני. בעוד שבקיץ מומלץ לבחור בגדים מבד מודפס ובצבעים בהירים וזוהרים, בחורף מומלץ לבחור בגדים בצבעים חלקים כהים יותר, שיעניקו מראה קלאסי ומעודן (לא חייבים רק ללבוש שחור אלא לשלב צבעי אדמה כמו חום, בורדו).

מומלץ שיהיה מעיל או בלייזר המשולבים בחגורה מובנית. תוספת של צעיף יתרום למשיכת תשומת הלב לצוואר ופחות לאזור הירכיים הרגיש שסביר להניח שיתרחב מאז תחילת ההריון. בנוסף, אין צורך לוותר על שמלה גם בימים קרירים יותר. שילוב של שמלה עם טייץ או גרביונים בצבעים או בדוגמאות מעניינות, לצד מגף שטוח ואופנתי יתרמו להופעה מאוד.

אביזרים מנצחים

על מנת לשדרג כל הופעה, מומלץ להוסיף לבגד גם אקססוריז. למשל, חגורה מעניינת תשדרג משמעותית את השמלה וניתן לחגור אותה בקו התחתון של החזה או בקו המותן. היא תסייע ליצור הבדלים בין החזה והבטן העגלגלה ותמנע מראה רחב וגדול. בחודשי ההריון המתקדמים, כאשר הבטן גדלה באופן משמעותי, ניתן להמיר את החגורה לשרשרת מיוחדת ואופנתית, המוסיפה צבע וחן ללבוש. בנוסף, אביזרים כמו כובעים, תכשיטים (צמידים, עגילים מתאימים), צעיפי קיץ, תיקים מותאמים לאירוע. כל אלה יוסיפו צבע ועניין לבגד בסיסי ופשוט יחסית ויוכלו לשנות כזה המתאים ליום יום חגיגי ומרשים.

לסיכום

קולקציית בגדי ההריון כבר מזמן אינה מורכבת מחולצות טי שירט רחבות, חולצות אוהל או טרנינגים נוחים להעביר את התקופה. כיום, עומדות לרשותך חנויות רשת וחנויות בוטיק המתמחות בעיצוב קולקציית בגדי הריון, המאפשרות לך בחירה רחבה של פריטי לבוש שונים, החל מבגדים ליום יום, לפגישות עסקיות, בגדים חגיגיים לאירועים מיוחדים, ובגדי ים. המטרה היא שתמשיכי להרגיש נוח בבגדים שתואמים את הסגנון האישי שלך במיוחד בתקופה המדהימה בחייך.

ואל תשכחי תמיד להחמיא לעצמך בזמן ההריון!

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה