חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

איך תחמיאי לעצמך בתקופת ההריון?

נויה ומאי

מאת: נויה מוזר ומאי גרדוס, בעלות העסק CapriceStyling לשירותי סטיילינג, יעוץ תדמיתי וקניינות אישית.

חודשי ההריון הם תקופה שמכילה רגשות עצומים, לעיתים הפכפכים, אושר ודאגות, הורמונים ושאלות. לרוב החל מהשליש השני ההריון גובה מחיר מגופך והחששות לגבי השינויים שניכרים בגוף מתחילים לעלות . כמה אשמין? האם הגוף שלי ישתנה בצורה ניכרת? מה עליי ללבוש? וכמובן, כיצד אחמיא לגופי?

שלא בצדק, הדעה הרווחת היא שגזרות רחבות שלא נוגעות בגוף הן המתאימות ביותר למבנה הגוף ההריוני. יש להתרחק מבגדים שגדולים עלייך במספר מידות, מפני שברוב המקרים מראה רחב עלול להראות מוזנח ומרושל. צריך לזכור שתקופת ההיריון היא אינה תירוץ להפסיק להתלבש בסגנון וטעם אישי. בתקופת הריונך את קורנת וזוהרת, את צריכה את הבגדים הנכונים כדי ליצור את המראה הנכון וכמובן להרגיש נהדר בדיוק כמו שאת נראית.

אז נכון, לפעמים התחושה היא שהבטן גדולה מידי, שהמותניים נעלמים והישבן לא מפסיק לגדול. אך בימינו, מתוך ים בלתי נדלה של גזרות ובדים, תמיד תוכלי למצוא את הפריטים המדויקים לך.

גזרות – בדרך כלל במהלך ההיריון הבטן היא הראשונה לגדול ולקראת סופו – החזה. הגזרה שתיטיב לגופך היא גזרת אמפייר . טוניקות וחולצות שנחתכות מתחת לקו החזה ונשפכות באווריריות באזור הטורסו, המותניים והירכיים. משום שהגזרה מתמקדת באזור החזה, היא מדגישה את החלק העליון של הגוף ומטשטשת את ההתרחשות שבחלק התחתון. גזרת האמפייר היא אופציה נהדרת – גם מחמיאה, גם נוחה ואם מדובר בהיריון קיץ ,הנשיות תקרן ממך בעזרת שמלות משוחררות ובאורכים שונים.

כשמדובר בחלק התחתון כמו מכנסיים או חצאית, אנו ממליצות על גזרה נמוכה עם גומי בחגורת המכנס ובדים דקים על מנת למנוע את תחושת הכבדות והעומס על הגוף. יש לזכור שפרופורציות הגוף משתנות ולכן ברוב המקרים כדאי ללבוש גזרה ישרה / צמודה יחסית בחלק התחתון של הגוף ולהימנע מגזרות מתרחבות. כאשר פלג גופינו העליון הוא רחב מומלץ לשמור על חלק תחתון צר ככל שניתן (במידת הנוחות כמובן).

עניין המחשוף נחשב לנושא טריקי, אך לא באמת. את עדיין יכולה ללבוש איזה מחשוף שמתחשק לך ומתאים לך ולסביבת העבודה/היציאה שאת נמצאת בה. אך עם זאת, כדאי לדעת שחולצות בעלות מפתח עגול עלולות להגדיל את החזה, כך גם חולצות סגורות שמגיעות עד הצוואר . הדבר נכון בעיקר למי שיש לה חזה גדול מלפני ההיריון, לכן רצוי מפתח וי שיחשוף מעט עור.

סוגי בדים – מחד חשוב לקנות בדים נמתחים שאפשר "לגדול" לתוכם, מאידך בד לייקרה שנמתח על הגוף אינו בהכרח הדבר הכי יפה או נוח, לכן החוכמה היא לשלב בין סוגי הבדים. מומלץ לרכוש חולצות או טוניקות שיש בהן אחוזים גבוהים של לייקרה באזור החזה כדי להדגיש חיתוכים בחלק העליון של הגוף. באזור הבטן בדי טריקו וכותנה לא יפריעו לבטן לגדול ויהיו נוחים ואווריריים עם התפתחות ההריון.

נעליים – ההיריון הוא התירוץ שלכן "לרדת" מהעקבים למשך תשעה חודשים. חשוב מאוד לקנות זוג או שניים של נעליים עם עקב נמוך או לחילופין שטוחות שתהיינה לכן נוחות ושימושיות הן לשעות היום והן לשעות הערב. במידה ואת מתעקשת על עקבים, ההמלצה שלנו הן נעליים עם עקב עבה ונמוך, באופן כזה את שומרת על פרופורציה נכונה וכמובן על הנוחות שלך.

איפור, שיער ותכשיטים . דווקא בגלל שהריון עלול להגביל מבחינת נעליים ולבוש זה הזמן להשקיע בשיער, איפור ותכשיטים כמו שצריך. שיער מסופר שנראה מלא תמיד נראה מרשים ומשפיע על מראה מטופח. איפור הוא חשוב ונותן תחושה של רעננות וביטחון. בגזרת התכשיטים, הרשו לעצמכן להתפנק עם תכשיטים בדגש על שרשראות וצמידים שאותם תוכלו לענוד גם אחרי ההיריון. את גזרת הטבעות לעיתים רצוי לזנוח, כיוון שבמהלך ההריון האצבעות עלולות להתנפח.

בלייזרים, ג'קטים, עליוניות פתוחות, מעילים – אם את בהריון בחורף זה חובה עבורך. פתרון טוב הוא ללבוש אותם פתוחים עם חולצה מעט צמודה יותר מתחת,כך אין בעיה של מידה ונוצר טשטוש של שתי שכבות. בלייזר או חולצה מכופתרת פתוחה נותנים לגוף קו אורך שמטרתו להחזיר את הפרופורציות הטבעיות שלנו.

נויה מוזר ומאי גרדוס , חברות ותיקות שחולקות אהבה לאופנה ולסטיילינג ,בעלות העסק CapriceStyling בו הן נותנות שירותי סטיילינג, יעוץ תדמיתי וקניינות אישית.

חפשו אותנו בפייסבוק

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה