חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

לשמור על עור בריא בקיץ והימנעות מכתמי פיגמנטציה

מאת: הרמן וויס, רוקח מומחה בדרמו-קוסמטיקה ויועץ מקצועי למותג SeboCalm

החשיפה לשמש מגבירה את הנטייה להופעת כתמי פיגמנטציה על עור הפנים. כיצד מונעים את הופעתם של הכתמים? ומה עושים עם כתמים שכבר מצאנו?

רבים מאיתנו מגלים לפתע כתמי שמש על העור, ובפרט על עור הפנים. מדוע הם מופיעים? החשיפה לשמש מגבירה את הנטייה להופעת כתמי עור חומים, הנקראים גם פיגמנטציה, אבל גם גיל, BB CREM LIFHR BEIGEהיריון, 

שימוש בגלולות למניעת היריון או אקנה עלולים להגביר את יצירת הפיגמנטציה, וכמובן – נטייה תורשתית.

אף שישנם טיפולים אסתטיים שמטפלים בבעיה באופן חלקי, כדאי למנוע את הופעת הכתמים מראש ולחסוך הוצאות וטיפולים. יש כיום מודעות גבוהה יותר מבעבר לנושא ההגנה על העור מפני קרני UVB (הקרניים המשזפות) ולהימנעות מחשיפה לשמש בשעות הצהריים, אולם למעשה, כ-85% מכתמי העור נגרמים דווקא מקרני ה-UVA. קרניים אלה מגיעות לא רק באופן ישיר מחשיפה לשמש, אלא גם מחשיפה לאור החודר דרך החלונות או מגופי התאורה מסביבנו. לכן מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה בכל ימות השנה ולא רק בקיץ, ואפילו בבית או במשרד.

מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה ייחודיים המספקים הגנה משולבת נגד קרני UVB וגם UVA. בשוק נמצאים תכשירים שמכילים גם מייק-אפ ועוזרים ליצור גוון אחיד לעור הפנים. שימוש יומיומי בתכשירים כאלה יכולים להסוות כתמי שמש קיימים שיוצרים חוסר אחידות בגוון העור, וכן למנוע הופעת כתמים חדשים על ידי הגנה רחבת טווח מקרני השמש.

תכשיר מומלץ מאוד BB קרם של SeboCalm, תכשיר ייחודי המעניק לך כיסוי מושלם ואחיד לאורך שעות, מיצוק העור, מחליק קמטים ומזין אותו בלחות .

בעל הגנה גבוהה ורחבה מקרני השמש SPF35 ( UVA+UVB)למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, פגמנטציה וקמטים. מועשר בויטמין E להגנת העור מרדיקליים חופשיים ונזקי הסביבה.
התכשיר נטול פרבנים, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש.

הקרם מוצע בשלושה גוונים:
נטורל (01 ), לייט בז' (015) ובז' (02)

ב- BB הזה גם את תתאהבי…

לקבלת טיפים לטיפוח בקיץ לחצי כאן

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה