חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

מה לקנות ליולדת בקיץ?

תינוק עם מתנה

תינוקות חדשים שזה עתה הגיחו לעולם מקיפים אותנו כל העת, והשמחה רבה.
לעתים קרובות אנו נדרשים (ורוצים) להעניק להורי התינוק הטרי מתנה לרגל השמחה, ובדרך כלל המשימה מלווה בהתלבטויות אודות בחירת המתנה ליולדת בקיץ:
אנו רוצים שהמתנה תהיה יפה ושימושית עבור התינוק או היולדת (או שניהם), תשמח אותם וכמובן תעמוד בתקציב שאנו מייעדים לכך.

גם למידת הקרבה בינינו לבין ההורים יש השפעה על בחירת המתנה. קריטריון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא את עונת השנה: ישנן מתנות המתאימות יותר למי שיולדת בחורף ומתנות שיהיו שימושיות יותר בקיץ.

לרגל העונה הלוהטת, אספנו עבורכם כמה רעיונות למתנות לידה המתאימות במיוחד לקיץ:

מתנות לידה המתאימות לבילוי בחוץ

בעוד שבחורף ישנה נטייה להסתגר בתוך הבית, במיוחד כשמדובר בתינוק קטנטן הרגיש יותר לקור ולמחלות, בעונת הקיץ יולדות יכולות לצאת עם התינוק כמעט ללא חשש לבריאותו. לכן זו הזדמנות נהדרת להעניק ליולדת מתנה המתאימה לבילוי בחוץ עם התינוק. למשל:

●שמיכת פעילות – שמיכה זו שימושית מאוד כאשר יוצאים עם התינוק לגינה הציבורית, לדשא או לטיול בטבע. עדיף לרכוש שמיכה מבד איכותי, נעים למגע, עמיד בשמש ונוח לכביסה. אפשר כמובן לתת כמתנה גם שמיכה רגילה קיצית כמו שמיכת פיקה, אבל כאן כבר יש סיכוי גדול יותר שלא תהיו היחידים שיתנו מתנה כזו.

●כיסוי לעגלה מפני השמש – כל אם מכירה את ההרגשה המעצבנת שמטיילים עם התינוק בעגלה בחוץ והשמש קופחת בדיוק על פניו העדינות. אמנם ישנן עגלות הפותרות בעיה זו בעזרת גגון הניתן לכוונון בשני הצדדים, אך לא בכל העגלות זה קיים. במקרים כאלה כיסוי שמש לעגלה יכול להיות פתרון מצוין. חפשו כיסוי המאפשר לאם להציץ על התינוק ובעל מנגנון של חיבור נוח לעגלה כדי שלא "יברח".

●צידנית לתינוק – מתנה לתינוק שיכולה להיות שימושית במיוחד לטיולים ארוכים או לבילוי בים היא צידנית קטנה לתינוק שניתן לאחסן בה מזון ושתייה. העדיפו צידנית נוחה לנשיאה, לא מסורבלת וכזו שניתן להניח בנוחות בעגלה.
מתנה לתינוק עבור בילוי בים ובבריכה

אפילו כשמדובר ביולדת טרייה, קשה להאמין שהיא תעבור את עונת הקיץ מבלי לבקר בים ובבריכה עם התינוק. לכן מתנות לידה מקסימות לקיץ יכולות להיות ביגוד מתאים עבור התינוק כמו בגד ים איכותי וכובע, וכן חיתולים המתאימים לשהייה במים. אפשר גם להרכיב "חבילת בריכה" עבור התינוק שתכלול פריטים שימושיים כמו קרם הגנה, גלגל ים המותאם למידת התינוק ומשחקי חול או אמבטיה. כמובן שגם בריכה קטנה יכולה להיות מתנה נהדרת, ועדיף בריכה בעלת מכסה פלסטיק כדי שניתן יהיה לשמור על המים ולמנוע סכנת טביעה.

מאת: קרוסלה מתנות ליולדת

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה