חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

מה הקשר בין במבוק לטקסטיל?

דגשים בבחירת מוצרי טקסטיל לתינוקות

ההיצע כיום של מוצרי טקסטיל לתינוקות הוא גדול ומגוון. חשוב מאוד לשים לב לספר עובדות בזמן שקונים לפצפון שמיכות, מגבות, ושאר מוצרים שבאים במגע עם עורו העדין
מהם המרכיבים של אותם מוצרים, אופן הסריגה, משקל, איכות הצביעה, איכות ההדפסה, גודל, יכולת הספיגה ועוד פרטים שלא תמיד אנחנו ההורים זוכרים או יודעים לשאול.

כמו כן, עורם של תינוקות רכים דק ורגיש יותר מעור של אדם בוגר, ולכן חשוף יותר לגירויים ולזיהומים. לכן ההמלצה הרווחת היא שימוש במוצרי טקסטיל טבעיים, אורגניים ואנטי בקטריילים בחודשי החיים הראשונים של התינוק.

מה הקשר בין במבוק לטקסטיל?…

בשנים האחרונות, הבמבוק הפך להיות חומר גלם מבוקש ופופולארי מאוד בתחומים רבים, משום שהוא חזק ויציב מאוד מצד אחד, וידידותי לסביבה מצד שני. לא מעט יצרנים ואנשים פרטיים החליטו לאמץ אותו כתחליף לחומרים מזהמים ופוגעניים לסביבה – וכעת ניתן ליהנות ממנו גם במקום פחות צפוי: עולם הטקסטיל.

במבוק הוא בעצם עשב, הגדל במהירות ובאופן טבעי עם מעט מים וללא חומרי הדברה , קוטלי עשבים או דשנים. בד המופק מצמח הבמבוק נמצא בעל מס' תכונות חשובות, שלא נמצאות בסוגי בד אחרים, ועל כן בד הבמבוק הוא בחירה מושלמת למוצרי טקסטיל לתינוק:

אוורירי ורענן – הבמבוק הוא חומר בעל יכולת ספיגת נוזלים גבוהה במיוחד (עד 60% יותר מכותנה!), מתייבש במהירות, נשטף בקלות בזכות יכולת טיהור טבעית, ועל כן תמיד שומר על רעננותו. בד הבמבוק הוא חומר נושם שאינו סופח ריחות, מונע ריח גוף, ומעניק בכל רגע ורגע תחושה נפלאה של ניקיון ואווריריות. זאת ועוד: לבמבוק “תרמוסטט” פנימי המקרר את הצמח בקיץ; היתרון: מגע הבד על העור קריר יותר בכ-3 מעלות בהשוואה לכל בד אחר! שומר על טמפרטורת הגוף – לבד הבמבוק מבנה סיבים ייחודי ה"לוכד" בין הבד לגוף כמות קטנה של אוויר המתפקדת כשכבה מבודדת. התוצאה: כל שימוש במוצר העשוי במבוק טבעי מעניק נוחות מפנקת- תחושה חמימה יותר בחורף וצוננת בקיץ.


מגע רך ומשיי- סימן ההיכר של בד הבמבוק הוא מגעו המלטף שמקורו בחומר הגלם הרך המופק מהקנים. מרקם הבד, חוזקו, וכמובן מגעו המשיי והרך – כל אלה מעניקים נוחות שרק מוצר שבא מן הטבע יכול להבטיח ולקיים.

100% טבעי – בד הבמבוק מופק מצמח הבמבוק הגדל אורגנית, ללא חומרי הדברה או כימיקלים מזיקים למיניהם. הצמח הקשיח מעובד תחילה לעיסה ואז נטווה לסיבים מהם נארג הבד – על טהרת צמח הבמבוק. לכל אורך תהליך הייצור נעשה שימוש בטכנולוגיה המשמרת את סגולות הבמבוק – להנאה מושלמת מהמוצר הסופי.

בטוח והיגייני – מוצרי הבמבוק מאופיינים בסגולות היפו-אלרגניות וביכולת טבעית לדחיית חיידקים. והכי חשוב- המוצרים המופקים מצמח הבמבוק מסייעים למניעת התפתחות אלרגיות, גירויי עור ודלקות, מה שהופך אותם לבחירה הטבעית (תרתי משמע) עבור בעלי עור רגיש ותינוקות.

חברת במבולנד מציעה לכם סדרה מרשימה של מוצרי טקסטיל עשויים במבוק, נעימים בצורה מפתיעה, נוחים להדהים, מרעננים והכי חשוב – בעלי סגולות היפו-אלרגניות ואנטי-בקטריאליות.

בין מוצרי החנות תוכלו למצוא:

מוצרים לתינוק- שמיכות פוך, מצעים, חיתולי בד, סינרים וחבילות לידה
מוצרים לכל המשפחה- מגבות מטבח ואמבטיה, כרבוליות, מצעים, שמיכות פוך ועוד ועוד…

לכניסה לחנות "במבולנד" לחצי כאן.

ובנוסף- מצטרפים למועדון החברים של "במבולנד" ומקבלים הטבות בלעדיות!

לפרטים נוספים- לחצו כאן.

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה