חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

סטייל זה גם שינויים קטנים

היי אמהות יקרות, אני סטייליסטית אישית, אמא לעלמה בת השנתיים וחצי.

כשעלמה נולדה הייתי שמחה עד הגג ויותר. את כל כולי הקדשתי לגדילתה, התפתחותה ולהצלחתה במסגרות השונות בחייה ובתוך כל זה קצת שכחתי את עצמי ובעיקר שכחתי שהבגדים שלי הם לא רק חולצה אוברסייז וטייץ….


כשהחלטתי לחזור למשרד בו עבדתי באותה התקופה, הבנתי שיש בעיה עם היצע הבגדים בארון וכל מה שלבשתי לפני ההיריון נדחק הצידה בטח בגלל מידותיי החדשות ובטח כי לא התעסקתי בלבוש ובמראה החיצוני שלי יותר מדי עד לאותה נקודת הזמן.

הבנתי שלחזרה לעבודה אני צריכה להתארגן אחרת ולדאוג שתהיה לי מיני מלתחה ושהבגדים שלי ליום המחרת יהיו מוכנים מראש, ערב לפני, וזאת במטרה לחסוך את הזמן מול ארון הבגדים וההתלבטויות כי עכשיו יש לי אותי להכין לעבודה ועוד ילדה. היה ברור שאם לא אשנה, לא אגיע להתאפר ובקושי יהיה זמן למרוח קרם על הפנים.

אז הכנתי עבור עצמי כמה טיפים ואני מעבירה אותם בשמחה רבה אליכן

הטיפ הראשון הוא יצירת מיני מלתחה – אני מאמינה גדולה בשינויים קטנים בחיים שמביאים בסוף ליצירת הרגל חדש וטוב.

ארגני לעצמך סט בגדים, לפני החזרה לעבודה, לדוגמא כאלה שאת מכירה ויודעת שהם טובים, מחמיאים ונוחים לשגרת היום שלך. את יכולה לרכוש בגדים חדשים או לחילופין לבחור מתוך מה שכבר קיים בארון וליצור לוקים שונים.

ההמלצה שלי היא, לשלב בין מה שכבר יש בארון לבין קניה חכמה ונכונה של פרטי לבוש חשובים שיאפשרו לך לשחק עם הבגדים כמה שיותר;

זוג מכנסיים אחד או שניים,

שלוש חולצות (יכולות להיות מכופתרות או שיפון נשפך),

עליונית/ג'קט,

חצאית/שמלה,

נעלים נוחות, מחמיאות ובעיקר כאלה שאת אוהבת

כדי לגוון תוסיפי צעיף מעניין, שרשרת אופנתית ואת מסודרת מוכנה לחזור לעבודה.

הטיפ השני הוא לקחת כמה כללי ברזל איתך לדרך – כך שתהיי בטוחה מה נכון ומה פחות עבורך.

מכנסיים – מאמינה גדולה בגזרה גבוהה (לפחות עד הפופיק) – מכנסיים כאלה עוטפים את אזור הבטן טוב יותר, אוספים ומסתירים טוב יותר. אח"כ הרבה הרבה יותר קל לבחור חולצה שתתאים.

חולצות – ממליצה חולצות מבדים קצת קשים (פחות כותנה שנצמדת לגוף) כאלו שזורמים עם מבנה הגוף ולא מדגישים אותו יותר למשל: בדים סינטטים.

גזרות לחולצות – עכשיו זו תקופה שנשארת קצת בטן ויש גם הנקה – נסי להוסיף למלתחה חולצות מעטפת (או שמלות), חולצות מכופתרות בגזרה ישרה או חולצות בלון (עדינות). הטרנד בשנתיים האחרונות של חולצות ארוכות מעט מאחורה (ליצירת מראה של רגלים ארוכות יותר) וכמובן חולצות עם גומי מתחת לחזה (הקפידי שהגומי יהיה דק מאוד ולא צמוד לגוף אחרת ידגיש יותר את הבטן).

בגד עליון משלים – לדעתי כדי להצטייד איתך או לידך בקרדיגן בצבע נטרלי או ג'קט שידגיש את המותניים שלך או אם את מוצאת ואוהבת ווסט.

נעלים – חשוב קודם כל שיהיו נוחות, אח"כ גם בסטייל (לא חייבות להיות בשיא האופנה, ממש ממש לא). אם את לא בטוחה איזה צבע לקנות או ללבוש לכי על צבע שמתאים לצבעי הבגדים שאת תמיד לובשת וזאת כדי ליצור המשכיות ואורך לגוף.

והכי הכי חשוב שתבחרי ללבוש מה שנוח לך! אל תשני הכל בבת אחת כי זה בלתי אפשרי, קחי דקה לחשוב מה באמת הייתי רוצה לשנות במראה ומה שחשוב באמת ותעשי את השינוי שם.

נפגש,

מאת: שיבה שלום-ציפר- סטייליסטית

סטייליסטית

Shiva you & your style

מייל: [email protected]

054-2575041

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה