חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

הרגלים בהרדמת תינוק בן יומו

לירון וסיון הקימו חברה ויצרו מוצר שכל מטרתו היא להקל על הורים טריים בתהליך הרדמת התינוק שלהם. יש כל מיני הרגלים בהרדמת תינוק בן יומו, אבל אף אחד לא חשב על הרעיון הזה. הרעיון הגיע מצורך אמיתי.
כשהבן הקטן של סיון נולד האתגר הגדול שלה היה להרדים אותו. אחרי שחיפשה והשתמשה בהמון פתרונות זמינים כולל הרמה אינסופית על הידיים, היא שמה לב שנענוע עגלה הלוך ושוב על השטיח ובחזרה לרצפה מרגיעה את התינוק שלה.

עגלת תינוק על משטח באמפ

איך נענוע עגלת התינוק הביא לנו רעיון חדש

כאשר סיון שיתפה את לירון באבחנה הזו, השתיים החלו לחקור האם זה עזר להרדים באופן חד פעמי או שזה משהו עקבי. לאחר שהבינו שזה לא מקרי, צללו לעומק להבין מדוע התחושה הזו נעימה לתינוק וגם איך אפשר לייצר משהו נייד, זמין ופשוט שיחכה בדיוק את הרעיון של השטיח.

קאט לשנתיים קדימה והופ, הסליפיבאמפ נולד. משטח באמפי ייחודי עם בליטות עליו בגדלים וגבהים שונים כך שיתאים לכל סוגי העגלות. ניתן לקפל אותו ולאחסן בבטן העגלה כדי לקחת אותו לכל מקום יחד עם העגלה. ממש מוצר משלים לעגלה כפי שרצו שיהיה. מעכשיו העגלה לא רק משמשת ככלי תחבורה. היא גם יכולה לעזור להורה להרדים את התינוק במהלך היום. (כי בלילה כמובן שהמטרה והרצון הוא שהתינוק יירדם במיטה או בעריסה).  

הרגלים בהרדמת תינוק בעגלה

כאשר השתיים החלו לפרסם את המוצר ברשתות החברתיות הן גילו מילה אחת שחוזרת על עצמה שוב ושוב מילה עם קונוטציה שלילית בז'רגון של האימהות והיא, הרגלים.

הרגלים לתינוק

אימהות מאוד חוששות להרגיל את התינוק שלהן לכל מיני דברים. מספרת לירון. כתבה לנו באינסטגרם אימא אחת: את מרגילה את התינוק לרעד, זה בסדר? אחרת שאלה, למה להרגיל תינוק להירדם בעגלה? השאלה צריכה להיות אחרת בעיננו אומרת סיון. למה לא להיעזר בכל האפשרויות הזמינות לך, ולהקל על עצמך בגידול התינוק? אין משימה יותר קשה בחיים האלו עבור אמא אז למה לא להשתמש במוצר שיעזור לך לעבור את היום יותר בנחת וברוגע?

אנחנו מאמינות שאין דבר כזה הרגלים בהרדמת תינוק בן יומו ועד גיל 6 חודשים. הורים שמוצאים את עצמם מתוסכלים מהניסיון להרדים. צריכים לבדוק מה הכי נוח וטוב עבור התינוק שלהם ועבורם שיעזור להם בהרדמה. יש תינוקות שצריכים את הרעד הנעים הזה, הבאמפים האלו. אפשר לקבל אותם מטיול בעגלה, מקפיצה על כדור פיזיו או מנענוע בידיים. כנראה שהם יחושו שלווה ונחת עם הסליפיבאמפ ויירדמו מהר יותר בעזרתו. היתרון הנוסף של הסליפיבאמפ הוא שלהורה יהיה נוח גם והוא יוכל לעשות עוד דברים במקביל.

איך שנת התינוק עוזרת גם לתזונה

בכנס האחרון (בייבילנד מאי 2022) ניגשה אלינו לביתן אימא לתינוק שהיה נראה כבן 4 חודשים. ניגשנו אליה כדי לספר לה על סליפיבאמפ אבל היא מיד עצרה אותנו. היא חיפשה לפגוש אותנו כדי להודות לנו על שיצרנו את סליפיבאמפ. זאת הייתה המחמאה הכי גדולה שיכולנו לקבל מספרת לירון, היא עדכנה אותנו שהתינוק שלה פשוט לא נירדם והיא ניסתה הכל כדי להרדים אותו כולל לרכוש את סליפיבאמפ. הוא גם לא אכל כמו שצריך והרופאים חשדו שיש לו ריפלוקס. אחרי שהתינוק התחיל לישון ולנמנם במהלך היום בזכות סליפיבאמפ, החשד לריפלוקס התפוגג כי התינוק פשוט התחיל גם לאכול כמו שצריך. הצורך בשינה שהתממש עזר לו לכל מערכות הגוף והאימא סוף סוף נרגעה גם היא ויכלה להנות עם התינוק שלה.

לסיכום, נושא השינה הוא נושא רגיש. יש המון גישות וחשש "מהרגלים", אנחנו לא שם, וגם לא סליפיבאמפ. אנחנו רק מבקשות להקל על מי שכבר מרדים בעגלה או בנענוע. ובעיקר למי שמתקשה וצריך עוזר קטן לתמיכה בתהליך השינה.

לקבלת הטבה לסיליפיבאמפ

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה