חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימהות יקרות ואימהות לעתיד – ברוכות הבאות!

⭐ למי מיועדת הפעילות שלנו? עיקר הפעילות מיועדת ליולדות לילד ראשון שטרם מלאו לתינוק/ת שלהן 5 חודשים. במהלך המפגש עם אחת מהמדריכות המקצועיות של צעדים ראשונים תקבלי, חוץ מאוזן קשבת – גם טיפים ממש שווים לטיפול בתינוק, תזונה, הנקה, התפתחות ותשובות לשאלות שמטרידות אותך. בנוסף, תקבלי גם חבילת מוצרים איכותיים ומפנקים להתנסות!  ?

שירות ההדרכה + המתנה בהשתתפות סמלית של 30ש"ח (התשלום מתבצע בפגישה עצמה). משך המפגש – בסביבות חצי שעה. מחכים כבר להיפגש איתך ועם הבייבי  ?

אם את בהיריון, את לא צריכה לחכות – גם בשבילך יש לנו ערכה שווה!  ? את מוזמנת להיכנס לקישור ערכת ההיריון :  למלא את הפרטים שלך, וליהנות מערכה שווה להריון למימוש ב-29ש"ח בסניפי מוצצים.

⭐ נרשמתי לביקור בית אחרי הלידה, תוך כמה זמן אמורים לחזור אליי?

נציגת צעדים ראשונים תיצור אתך קשר עד מספר שבועות מיום הלידה  ?

⭐ האם אתם מגיעים לכל היישובים בארץ?

צוות המדריכות המקצועי של צעדים ראשונים לאם ולתינוק העומד לרשותך, פרוס על פני רוב הישובים העירוניים בישראל (מנהריה עד דימונה) ואנו מצליחים להגיע למרבית היולדות לילד ראשון בארץ. עד היום סייענו ליותר מ-200,000 יולדות ברחבי הארץ, ונשמח לפגוש גם אותך בפגישה אישית. להרשמה לחצי  צעדים ראשונים  ?

אנחנו מאוד משתדלים להגיע לכל מי שנרשמה, אבל אם את גרה באזור אליו לא מתאפשר לנו להגיע תכתבי לנו למייל [email protected] וננסה לעשות מאמץ לפגוש אותך.

⭐ איזו מתנה מקבלים?

צעדים ראשונים לאם ולתינוק תבחר עבורך את המוצרים האיכותיים ביותר המותאמים לתינוקך בחודשי חייו הראשונים. במהלך הפגישה תקבלי חבילת מוצרים במתנה מהחברות המסחריות התומכות בפעילות (חשוב לציין כי השי משתנה מעת לעת ולא ניתן להחליפו).

⭐ עד איזה גיל של התינוק מגיעים?

הפעילות מיועדת לאימהות לתינוקות (ילד ראשון או שני) עד גיל 5 חודשים. הפעילות בבית היולדת אמנם מתקיימת לאחר הלידה, אך חשוב שתמהרי להירשם (אנחנו ממליצים להירשם עוד בתקופת ההיריון).

⭐ למה לא מגיעים לילד שלישי והלאה?

הביקוש לפגישות עם המדריכות גבוה מאוד ואנחנו ממש מתאמצים להגיע לכולכן, בנוסף, כמות הערכות מוגבלת ולכן אנחנו קודם מגיעים למי שזקוקה לנו יותר. אנחנו מציעים לך בכל מקרה להירשם ובמידה ויתאפשר, נגיע גם אלייך. בינתיים תישארי בסביבה ותיהני ממלא הטבות שוות, מה רע?  ☺

⭐ מי הצוות המקצועי?

הצוות המקצועי של צעדים ראשונים נבחר בקפידה וכולל נציגות הדרכה מנוסות ומקצועיות בתחום התזונה, הורות, עיסוי תינוקות, יועצות הנקה, דולות ועוד. המדריכות עוברות הדרכות מגוונות מעת לעת ומתעדכנות באופן שוטף. מדריכות צעדים ראשונים שמו להן למטרה להגביר את המודעות בתחום תזונה והתפתחות בקרב יולדות וישמחו מאוד לפגוש אותך ואת הבייבי שלך.

⭐ מה ההבדל בין ערכת ההיריון לערכה לאחר לידה?

ערכת ההיריון מיועדת לנשים בהריון ומכילה מוצרים להריון ולשבוע הראשון לאחר לידה. היא ניתנת בחנויות מוצצים לאחר הורדת קופון באתר צעדים ראשונים. ערכות היולדות ניתנות ע"י מדריכות מקצועיות שמגיעות אלייך עד הבית להדרכה קצרה ומעניקות לך שי שמתאים עד גיל חצי שנה של התינוק.

⭐ איך מזמינים את הערכות?

את ההדרכה בבית היולדת ניתן להזמין באתר בכתובת: צעדים ראשונים את ערכת ההיריון ניתן להזמין כל עוד את בהריון, בכתובת: ערכת היריון

⭐ מי מממן את הפעילות?

הפעילות בחסות חברות בתחום התינוקות המעוניינות לחשוף את מוצריהן ושרותיהן ליולדות, על מנת שיוכלו להתנסות במוצריהן באופן חווייתי ובליווי הסבר מתאים ומקצועי. מאוד חשוב לנו להעביר לך את ההדרכה עם מדריכה מקצועית שתוכל לענות לך על שאלות שמציקות לך.

⭐נרשמתי באתר, אני אחרי לידה ועדיין לא חזרו אליי  :( אנחנו משתדלים להגיע לכל יולדת ויולדת זמן קצר לאחר הלידה. אנא שלחי לנו מייל לכתובת [email protected] ונעדכן אותך מתי נוכל להגיע. המון מזל טוב!  ?

⭐ פניתי אליכם ולא חזרו אליי  :(

אנו מבטיחים לכן כי אנו עושים הכל על מנת לטפל בכל הפניות ובכל ההרשמות שמגיעות אלינו, ולחזור אל כל אחת ואחת מכן בהקדם האפשרי. במידה ועדיין לא קיבלתן מענה, נשמח אם תשלחו לנו מייל לכתובת  [email protected] או הודעה פרטית פה בעמוד עם הפרטים שלכן, על מנת שנוכל לבדוק עבורכן את סטטוס ההרשמה ותיאום הפגישה.

שמים לב אלייך, אמא צוות First-steps – צעדים ראשונים

נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא ועניין לפרטים ומידע נוסף חייגי עכשיו: 1700-550118 או כתבי אלינו ונחזור אלייך בהקדם

צרי קשר

שם (שדה חובה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *