חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

רעיונות למתנות מיוחדות ומתכלות

מתנות מתכלות וירוקות – כך תפנקו את היולדת ולא תזהמו את הסביבה

לידה היא התרגשות גדולה. לפעמים הלב עולה על גדותיו וקשה להכיל את השמחה, הכמיהה, הדאגה והאהבה שמציפים אותנו למשמע הבשורה המשמחת. אנחנו רוצים לפנק את היולדת שהיא במקרה אחותנו הקטנה או הגדולה, חברה קרובה או בת דודה אהובה – ולהכביר עליה מתנות? אבל מה אפשר להביא שירגש, שיפנק אבל גם יתכלה?
לפניכן רשימת רעיונות מקוריים:


כל הטוב מן הטבע

אחד הפינוקים שכל יולדת תשמח לקבל היא חבילה מפנקת מבית טבע. פירות יבשים, חמאת שקדים, שוקולד חרובים, חטיפי בריאות עתירי מינראליים, עוגיות בריאות, סבונים עם ריח ניטראלי, חומרי כביסה אקולוגיים (שיצילו את הרך הנולד מפריחה אלרגית לסבון כביסה הרגיל) ועוד כהנה וכהנה רעיונות שיפנקו את היולדת בתקופה הראשונה שלאחר הלידה ויזינו את גופה בחומרים בריאים שיעודדו אותה לחזור לכוחותיה.

לדבר בפרחים
זר פרחים הוא מתנה נפלאה. הוא יכול להיות צבעוני, שמח ועשיר והוא יכול לשדר רוגע ועדינות. כך או כך – בכל מקרה מדובר בדבר שיישאר לשבוע הראשון ויקשט את הבית עם בואו של התינוק החדש. את הזר רצוי לא להביא לבית החולים מחשש שיכביד – אלא לערוך משלוח זרי פרחים עד הבית מחנות פרחים הסמוכה לבית היולדת. אם אתם חיים באזור המרכז או השפלה תוכלו להזמין למשל מפה.

פינוקי מקלחת

לאחר לידה רצוי לאם הטריה להדיף את ניחוחה הטבעי – המסייע לתינוק שלה להיקשר אליה. עם זאת, בתום יום מפרך של הנקה וכביסות או אחרי לילה בלי שינה – כייף יהיה להיכנס לאמבט חם ולטבול בתוך שמני אמבט ריחניים או סבונים טבעיים. תוכלו להרכיב ערכה המכילה לצד סבונים, שמפו ושמני אמבט גם משחות פילינג, שפתון או קרם ידיים שבכולם ייעשה שימוש רב בתקופה שלאחר הלידה.

מסג' עד הבית

אחת המתנות המקוריות שיולדת יכולה לקבל היא עיסוי שמגיע עד אליה הביתה ומאפשר לה, מחד, להזין את גופה במגע ומאידך – להיפרד ממתחים וכאבים שהצטברו בו במהלך חודשי ההריון הארוכים, הלידה וכמובן הימים הראשונים שאחריה….

מתנות עם ערך מוסף

אפשרות מקורית אחרת היא להעניק ליולדת ולבני ביתה מתנה, שנעשתה במסגרת תעסוקה מוגנת של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. חלק מהמתנות שניתן לרכוש הן מתכלות וכוללות: בקבוקי יין, שוקולדים וסבונים וחלקן אינן מתכלות וכוללות מוצרי קרמיקה, טקסטיל או עץ – אך מהוות תרומה חשובה לקהילה ולתמיכה במי שידו אינה משגת.

מתנה מושקעת

מתנה שכולה יצירה ומתיקות הכינו צנצנת יפה במיוחד שפכו לתוכה מצרכים של עוגה שכבה אחר שכבה המתכון הקבוע שלי הוא עוגה של קרין גורן

2 כוסות קמח מעורבבות עם שקית אבקת אפייה ורבע כפית מלח
1/2 כוס דחוסה סוכר חום כהה
1 כוס סוכר
1 כוס אגוזים קצוצים גס
1 כוס שוקולד צ'יפס

קושרים סרט אדום סביב הצנצנת ובו פתק מגולגל שבו כתוב: להכנת עוגת המתנה הוסיפי 4 ביצים, 1 כוס שמן ו-1 שמנת מתוקה. לערבב לתערובת אחידה, לצקת ל-2 תבניות אינגליש קייק ולאפות בחום של 180 מעלות במשך כ-30 דקות עד שקיסם יוצא יבש. מזל טוב ובתיאבון :)

מתנת צעדים ראשונים

היכנסי לאתר צעדים ראשונים ותוכלי לפנק את היולדת במתנה מחנות צעדים ראשונים ו/או בגיפט קארד בסכום שתבחרי לרכישה בחנות צעדים ראשונים, בסדנאות מגוונות על הכנה ללידה, הנקה, התפתחות, שינה ועוד!
לחצי כאן למעבר לרכישת הגיפט קארד

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה