חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

כל מה שלא מספרים לכם על פלסטיק וחומרים רעילים במזון התינוק

כל מה שלא מספרים לכם על פלסטיק וחומרים באוכל של הבייבי.
מהו מזון בריא לתינוק

המצאת הפלסטיק הצעידה את העולם המודרני קדימה.
אתם יכולים למצוא פלסטיק בכל מקום, החל מחלקים לרכב ועד לכלי בית. הפלסטיק הוא שם למשפחה ענקית של חומרים המיוצרים מחומרי הלוואי של תעשיית הנפט.
לפלסטיק תכונות נהדרות: זול, גמיש, קל לעיצוב, זמין, עמיד לאורך זמן ובזכותו מיליארדי בני אדם יכולים לקנות מוצרים רבים שלא היו זמינים בעבר.

לצד היתרונות של הפלסטיק באים גם החסרונות: זיהום אשר משפיע על האקלים והסביבה, מצבורי פלסטיק עצומים שאינם מתכלים וכמובן העובדה שמדובר בחומר רעיל אשר עלול לפגוע בנו ולהשפיע על המזון שאנחנו אוכלים. כאשר אתם שמים מזון חם בתוך כלי העשוי פלסטיק,  למעשה אתם גורמים לחומרים מסוכנים להפלט למזון.

הכימיקל ביספינול איי BPA

מוצרי הפלסטיק בהם אנו עושים שימוש עשויים להפריש את הכימיקל BPA (ביספינול איי) למזון או לשתייה שלנו. אם תחממו מוצרי פלסטיק ההפרשה של החומרים המסוכנים תגבר.  לכימיקל זה יש 2 בעיות עיקריות:
1. הוא אינו יציב ויכול לדלוף מהבקבוק או ממיכל הפלסטיק לתוך המזון או המשקה שנמצא בתוכו.

  1. הכימיקל מחקה את פעילות ההורמון אסטרוגן המיוצר בגופנו וכך בעצם יכול לשבש את פעילות המערכת ההורמונלית בגוף שלנו.

בשנת 2008 עדכן משרד הבריאות את הנחיות השימוש בבקבוקי תינוקות המכילים BPA.  חשוב שתמנעו מחומרים המכילים BPA. במידה וכן משתמשים בהם, משרד הבריאות ממליץ לא להשתמש בבקבוקים שרוטים, סדוקים או בני יותר משנה.

מי הכי חשוף לביספינול איי? התינוקות שלנו.

בעוד המערכת החיסונית של אדם בוגר יודעת להתמודד עם כימיקלים וחומרים מסוכנים אחרים, הגוף הקטן של התינוקות סופג במהירות את הכימיקלים המזיקים. דבר זה יכול ליצור נזק בלתי הפיך שנראה רק בעוד כמה שנים. חשוב מאוד לשים לב באיזה מוצרים אנחנו מאחסנים את המזון של התינוקות שלנו. כיום קיימים בשוק מגוון פתרונות, כלים ומכשירים שהם BPA Free – הדור הבא של מוצרי הפלסטיק.

אם חשובה לכם הבריאות של הפעוטות שלכם, דאגו לבדוק כל מוצר לפני קנייתו. יש לוודא שהמוצרים וכלי האחסון הם בעלי סימון BPA Free. כך תוכלו להיות רגועים שהמוצרים לא כוללים את הכימיקל ביספינול איי.

להכין מזון בריא וטבעי לתינוק עם Nutribullet Baby

Nutribullet Baby, בלנדר לתינוקות המאפשר לכם להכין בקלות ובמהירות מחיות ודייסות לתינוק, תוך מיצוי מקסימלי של ויטמינים וחומרים מזינים. המכשיר וכלי האחסון שבערכה הם ללא ביספינול איי (BPA Free). מתאימים במיוחד לאוכל של התינוקות, גם כשמדובר במזון חם!

המכשיר נבדק ואושר ע"י מכון התקנים כמתאים לדרישות התקן הישראלי ת"י 5113.
הבלנדר היחיד לתינוקות אשר עומד בתו תקן זה.

מתכונים לשייקים מתכונים מיוחדים לתינוק שלךשניתן לעשות בבלנדר נוטריבולט לתינוק שלך

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה