חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

מה ללבוש אחרי ההריון? טיפים לשדרוג המראה…

מאת: שיבה שלום-ציפר, סטייליסטית.
ההתמודדות הראשונה אחרי הלידה היא, קודם כל והכי חשוב – התינוק המתוק שרק נולד, אח"כ ההנקה ובסוף הבגדים.

Beautiful girl chooses clothes on hangers on room background

בשבוע הראשון זה לא מאוד מפריע, אבל אח"כ כשמתחילים האירועים או סתם יציאות מהבית עם התינוק, אנחנו מתחילות להיות קצת פחות מרוצות מהמלתחה ודי מתוסכלות כי נשארת בטן קטנה לתקופה מסוימת עד שאנחנו חוזרות לגזרה הקודמת.

אז נכון, בהתחלה בגדי ההיריון עדין רלוונטיים כולל המכנסיים עם הגומי והחולצות הרחבות, אבל עם הזמן מתחיל החשק להתרענן בפרטי לבוש חדשים ומחמיאים למידות החדשות ומבלי שתהיה מתוסכלת שהג'ינס מלפני ההיריון לא מתאים למידותיך החדשות.

הנה כמה טיפים שיכולים לשדרג לך את המראה ולעודד אותך בתקופת הביניים הזו –

* הכל מתחיל מהבסיס – הלבשה תחתונה.

ממליצה על תחתונים עם גזרה קצת גבוהה (עד הפופיק) עם גומי דק או בלי תפרים – מה שיותר נוח ושימושי עבורכן. בנוסף, שווה להצטייד במחטב דק (יש כאלו מבדים נושמים, שלא לוחצים), חזיה טובה שתומכת בחזה בצורה מקסימלית. היתרון של פריטים אלה היא תמיכה נכונה בגב, חיטוב אזור הבטן והאגן המעניק בטחון בבחירת הבגדים ולבשתם.

* מכנסיים.

אחרי הבגדים התחתונים, המעבר הטבעי, מבחינתי, הוא למכנסיים. למה? כי הם פריט הלבוש שאוסף את הבטן הכי טוב (אם עושים זאת נכון) אחרי הלידה.

ממליצה לעבור לגזרות גבוהות (גזרות נמוכות חותכות את הבטן ותמיד ישאירו אותך מתוסכלת) – עד הפופיק לפחות. מכנסיים טובות שאוספות את הבטן שנותרה, מחטבות את אזור האגן ובעיקר הופכת את בחירת החולצה המתאימה והמחמיאה לקלה הרבה יותר.

* חולצות.

אחרי לידה את מחפשת את הנוחות. צודקת. זה הכי חשוב אבל גם להראות טוב זה חלק מהעניין ושתרגישי טוב עם המלתחה שאת בוחרת ללבוש.

ממליצה מאוד לא ללבוש חולצות טריקו – הן נצמדות ומבליטות בדיוק את מה שאת לא רוצה להראות ובכלל מעדיפה לשמור לעצמך.

אם לא טריקו אז מה כדאי? חולצות מבד סינטטי, ללבוש גופיית לייקרה מתחת כשכבה ראשונה שגם מחטבת קצת את פלג הגוף העליון (חזה, בטן), חולצות עם קיווצים וחולצות בלון (עם גומי). כיום תוכלי למצוא חולצות מבדים סינטטיים דקים מאוד המתאימים עצמם לאקלים הארצישראלי.

* צבעים.

הנטיה הטבעית ביותר היא לבחור שחור. ואני אומרת שיש כל-כך הרבה צבעים יפים ומעניינים שיכולים להחמיא למבנה גופך – גם להסתיר ולטשטש את מה שפחות נעים בשבילך בתקופה הקרובה. צבעי בז' וחום, כחול רויאל, ירוקים לגווניו, הדפסים של פרחים או פסים (אורך או רוחב), שילובי צבעים של בהיר וכהה יחד ועוד. השחור לא בהכרח יעניק לך את תחושת הבטחון שאת מחפשת ודווקא הצבעים שמאותה משפחה כמו חומים ובז' יעניקו לגוף שלך אורך, גובה, המשכיות נעימה ויחמיא לך הרבה יותר. תנסי מה יש לך להפסיד?

* סוג הבדים.

כפי שציינתי קודם לכן, העדיפות לא לטריקו כי הוא מבליט הכל הן בחולצות והן במכנסיים. במכנסיים נסי לא ללבוש טיץ (עשוי כותנה דקה מאוד ומבליטה הברה יותר) ונסי לעבור לגי'נסים (סקיני או גזרה ישרה) עם גומי דק או בגזרה גבוהה נוחה.

* טשטוש/אקססוריז.

למה באותה קטגוריה? – כי האקססוריז מטשטשים אם אנחנו יודעות להשתמש בהם נכון.

צעיפים הם פריט חשוב במלתחה באופן כללי ובפרט אחרי הלידה. בקיץ – בחרי צעיף דק ובחורף עבה.

מאמינה מאוד בווסטים כתוספת מעניינת ללוק שלך, גם כי זה שיקי מאוד, פריט "טיימלס" וגם כי הוא מסתיר את הבטן ברב המקרים ומאוד פרקטי.

* בגדי ערב.

אחת הדילמות הקשות הן עם חיפוש ומציאת בגד ערב מושלם.

דבר ראשון, כבר כדאי שיהיה לך מחטב טוב לאותו הערב כי זה מיד יעזור באיסוף הבטן ויאפשר למצוא את הלוק ביתר קלות.

גם כאן, בחרי שמלה או לוק מבדים סינטטיים, נוחים, זורמים, כאלו שנחים על הגוף ולא משפיעים עליו.

שמלות עם כפתורים לאורכה בתוספת חגורה יכול להיות מעניין ומאוד פרקטי, כך שתוכלי להנות ממנה גם בעתיד.

* איפור ושיער.

אחרי לידה זהו זמן טוב לעשות שינוי! שינוי בתספורת או בצבע השיער.

אני, לדוגמא, גזרתי את השיער מאוד קצר – רציתי שיהיה לי נוח ובעיקר הרגיש לי יותר צעיר, שיקי ומעניין!

ממליצה בחום גדול שתעשי שינוי שמתאים למי שאת, לא חייבת להיות קיצונית, מספיק שתחליטי לצבוע את השיער או חלק ממנו, לספר אותו קצת או בכלל לעשות החלקה. מה שיגרום לך לטוב.

לגבי האיפור – אל תסתבכי יתר על המידה. קצת מייקאפ בצבע הטבעי של עורך, מעט סומק בצבע אפרסק או ורדרד מחמיא, מסקרה, שפתון קליל וזהו! את מוכנה להיות אמא טריה, לתינוק מהממם ולהנות מעצמך ומטיולים בעיר!

חשוב לי להגיד ולציין שהכל נכתב בהמלצה ומניסיון אישי שלי כאמא טריה שנסתה ועשתה טעויות ובסוף מצאה לעצמה את הנוסחה לסטייל המחמיא עבורה, למבנה גופה לצרכה.

תמשיכי להיות אמא טובה, אמא מהממת, אמא שטובה לה עם עצמה ומלאת בטחון.

מוזמנת ליצור עימי קשר ושנדבר על סטיילינג, אמהות ומה שביניהם.

שלך,

שיבה
סטייליסטית אישית

מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה