חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

איך תהיי אופנתית אחרי לידה בליל הסדר

אופנתית גם אחרי לידה לארוחת ליל הסדר? ברור שכן!

לפני שנתיים וקצת, הבת שלי הייתה בקושי בת חצי שנה, ואני בקושי הבנתי מה קורה סביבי ובטח שלא התעסקתי במראה שלי. כשהגיע ליל הסדר, שאמורים להתלבש בו יפה, נעמדתי מול ארון הבגדים וכל מה שרציתי זה לחזור לפיג'מה ולהתחפר במיטה כי אולי אצליח להרוויח עוד כמה שעות שינה.

אני זוכרת את השמלה שלבשתי – כחולה כהה, של קסטרו, ארוכה עד הברך, מאוד עדינה ונעימה. בעיקר אני זוכרת את הבד ממנו הייתה עשויה (סינטטי ברובו עם מעט כותנה) ולכן היא הייתה המנצחת אצלי במלתחה וחלק בלתי נפרד ממנה. היא בדיוק מה שהייתי צריכה: שמלה קלאסית אבל כזו שמתאימה לצרכים החדשים שלי.

למה אני חולקת את הסיפור אתכן? כי הדבר החשוב ביותר בארוחת ליל הסדר, הוא הנוחות! כן הנוחות שלך. סך הכל את אמא טריה, אולי ממש אחרי לידה, אולי מניקה ובנוסף, טרם חזרת לעצמך. לכן, את חייבת בגד שתרגישי איתו הכי טוב ונעים.

הכנתי עבורך רשימת טיפים קצרה וממוקדת שיעזרו לך לבחור את פרטי הלבוש הטובים והנכונים ביותר:

סוג הבד – הנטיה הטבעית שלנו היא לבחור בגד עשוי כותנה דקה (בעיקר כשהימים החמים מגיעים אלינו).
ההמלצה שלי, היא לבחור בגד העשוי ברובו מבדים ארוגים וחזקים שיושבים יפה על הגוף כמו: שיפון, פשטן, ויסקוזה וסיננטי. הבדים האלה עוטפים את הגוף ומעדנים אותו ולא להפך במקרה של כותנה שנדבקת ומקבלת מיד את צורת מבנה הגוף שלנו.

שמלה – אם את בוחרת שמלה, תקפידי שתתאים לצרכיך. אם את מניקה – שיהיו כפתורים או צורת מעטפת כך שברגע הצורך יהיה לך נוח להניק. בנוסף, אני בעד שמלות עם 'קיווצים' באזור הבטן והמותניים – מאוד מאוד מחמיא, בעיקר אם את רוצה לטשטש. www.hatzait.co.il

טוניקות – צריכה להיות בפרופורציה הנכונה למבנה גופך. ארוכה מדי – תחשב לשמלה, קצרה מדי – כבר נחשבת לחולצה…

לכן, נסי לא לקנות טוניקות רחבות מדי, אלא דווקא את הארוכות וקרובות יותר לגוף (מבד מתנפנף וקליל).

את הלוק את יכולה להשלים עם ג'ינס יפים וצמודים (עם גומי באזור המותניים – היום כמעט כל רשת אופנה ומעצב משלימים את הקולקציה עם מכנסיים מסוג כזה).

טייץ – אני פחות אוהבת, אבל אם זה נוח ומרגיש לך הכי טוב – לכי על זה – רק הקפידי שיהיה ארוך. ל"טוטל לוק" הכי קלאסי ויפה להוסיף – נעלי עקב או בובה. אם את רוצה לשמור על אורך בגוף, נעלי נעלים בצבע של המכנסיים (או בגוונים) ליצור אשליה של גובה.

הדפסים – אני בעד הדפסים! אחרי הריון הם עושים עבורך יותר ממה שאת חושבת…
הדפס שממוקד למרכז החזה הוא מעולה ויוצר אשלית אורך, הדפס על כל החולצה הוא כלי טשטוש מצוין ומאוד מחמיא.

מחטבים – לא ממש ממליצה בערב כזה ללבוש מחטב. אם את מאוד רוצה וחשוב לך זה כזה שהוא בצורת תחתון. המחטב צריך להיות מאוד-מאוד נוח וכבר לבשת אותו מספיק שהתרגלת אליו גם לארוחות כמו ערב פסח. ההמלצה האישית שלי והנוחה ביותר היא גופיית לייקרה – היא "בול" כמו מחטב – אוספת ויוצרת מראה נקי וחלק.

אקססוריז – ממליצה לא להעמיס במיוחד אם את מניקה. צעיף יפה דק או שרשרת דקה ולא ארוכה. צמיד אחד או שניים עבים על יד אחת זה מדליק, אביבי וקייצי.

אמא יקרה, שוב חוזרת וכותבת – הנוחות היא הכי חשובה ועם זאת סטייל לא פחות חשוב! בחרי את הבגד שיעבוד בשבילך ולא להיפך, הקפידי על מעט אקססוריז ולפני הכל למדי את מבנה גופך החדש, קבלי את הצרכים החדשים שלו וכך תגיעי ללוק המושלם לערב חג הפסח.

חג אביב ופסח שמח,

נפגש בחופשה,

מאת: שיבה שלום-ציפר – סטייליסטית

Shiva you & your style

[email protected]

0542-575041

לטיפים נוספים ולימי סטיילינג אישיים, אני מאוד מזמינה אותך ליצור עימי קשר

בחירת בגדים אחרי לידה
מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה