חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

איפה אתם בפסח השנה?

חופשת פסח אמנם איננה החופש הגדול אבל היא בהחלט סיבה מספיק טובה לצאת לנופש.
נופש בפסח עם ילדים, ובוודאי כשאחד או יותר מהם הוא תינוק, יכול להיות משימה מתישה.

אם תשמרו על הכללים הבאים תצליחו ליהנות מהחוויה ולוודא שתצליחו לנוח, ליהנות ולחוות – ולא לסבול ולחכות שהחופשה תגמר.

איך מתכננים חופשת פסח איכותית עם ילדים?

חושבים על הדברים הרבה זמן מראש: נופש בפסח הוא מצרך חם שנחטף.

האושר של הילדים יעשה לכם שקט: אם יש לכם כמה קטנטנים שאחד מהם עוד תלוי בכם (ועליכם) ואפילו אם הגורה הקטנטנה והיפה להפליא שלכם היא הבכורה והיחידה (בינתיים); הילדים, בעת תכנון חופשה, הם במקום הראשון. מי שמגדל תינוק יודע כי הוא לא ישן מספיק, הוא זקוק למקסימום נוחות, אין לו ראש לטייל ולצפות באתרים, הילדים בכל גיל חייבים תעסוקה ואין לכם כוח, זמן או משאבים להפקת חופשה מסובכת.

מגדירים מראש מערך שיקולים שיסייע לתכנן חופשה אידאלית. השיקולים כוללים תקציב, העדפה אישית, גיל הילדים, משך הזמן הפנוי וכל זאת תוך התחשבות במשאבים המצומצמים לרשותכם (מחסור בשעות שינה, מחסור בזמן איכות עם בן הזוג), בהעדפות הברורות (תנאים אידאלים לאירוח משפחות, נסיעה קצרה, חופשה שכוללת הכל, אפשרות לזמן איכות, תעסוקה לילדים).

בוחנים את כל האופציות: כמו כל פעם שישראלי חושב על חופשה גם הפעם הוא מתלבט בין אילת לחו"ל. אז מה באמת כדאי? אם יש לכם ילדים התשובה ברורה הרי שמציאת דילים לאילת למלונות עם מגוון פעילויות לילדים יתנו לכם תשובה מספקת הכוללת הכל. במקום לשבור את הראש, יש מי שעושה זאת בשבילכם ברשת פתאל.

אז אלה השיקולים בעד אילת

1. כי אין לכם כוח לטיסה ארוכה המצריכה הכנה, תכנון והתארגנות מורכבת. כל אלה קשים במיוחד עם ילדים ובוודאי כשיש בייבי בבית. טיסה קצרה ואתם שם. ואם תבחרו לנהוג, התינוק שלכם ישן כל הדרך. והגדולים? כל כך מתלהבים ושמחים שתופתעו כמה הם יודעים להתנהג למופת כשצריך.

2. כי הכי כיף לילדים באילת: הם מתקשרים עם ילדים אחרים בעברית; יש להם שלל פעילויות במלון וגם יש המון מה לעשות באילת גם מחוץ למלון כשתינוקי בעגלה וכל היתר חווים. ואל תדאגו, גם לתינוקות מתחת לגיל שנתיים יש מה לעשות במלונות באילת. הם לא רק ייהנו מכל התנאים ישנן גם פעילויות לקטנטנים כמעט בכל מלון ובכל פינה באילת, לרבות ג'ימבורי, בריכת שחיה לפעוטות, הפעלות לפיצקונים ועוד

3. כי הכי כיף לכם באילת: בזמן שהילדים יתרוצצו אתם תצליחו לנוח, יהיה לכם קל לעלות לחדר עם התינוק, לבקש מה שצריך ממי שצריך בקלות, להיניק בפינות מגוונות בפרטיות גדולה, לאכול אוכל של בית ופשוט ליהנות בלי לעבוד קשה מדי.

4. כי ממילא לילדים זה לא משנה.. הם יהנו גם באילת וגם בחו"ל, אז חבל להשקיע כל כך הרבה.

ואלה השיקולים בעד חו"ל:

1. כי אין מרגוע טוב יותר מאשר להיות רחוק. רחוק מכאן.
2. כי רק בחו"ל אפשר להתנתק באמת מהווית החיים שכאן
3. כי זו הזדמנות לראות עולם ולבקר במקומות בלתי נשכחים- גם לכם מגיע להנות!

אז מה נשאר לכם לעשות? פשוט לא לשבור את הראש. פתחו את האינטרנט או התקשרו לסוכן הנסיעות. והתחילו לתכנן את פרטי החופשה שלכם.

מאת: נוגה טל

ליל הסדר פסח
מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה