חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

פעילות גופנית בזמן ההיריון- כל הסיבות למה כן

פעילות גופנית בזמן ההיריון 

כדי לעזור לך לקום מהספה ולצאת לפארק (אויר צח) או לסטודיו (הממוזג) ריכזתי עבורך 7 סיבות חשובות לביצוע פעילות גופנית בזמן ההריון.

1  לידה טבעית יותר באמצעות פעילות גופנית.

בעזרת תרגילים מסוימים המחזקים מערכות שרירים ספציפיות, תהיה לך יכולת פיזית טובה יותר לביצוע תנוחות לידה שיקלו וישפרו את תהליך הלידה עצמה. תוכלי לבחור במהלך הלידה את התנוחה המתאימה לך ביותר ולהקל משמעותית על תהליך הלידה עצמו.

2 .הפחתה בעצירויות בזמן ההריון.

נשים בהריון נוטות לסבול יותר מעצירויות עקב רמות גבוהות של פרוגסטרון והגדלת הרחם. ספורט בשילוב תזונה עשירה בסיבים תזונתיים תחדש את הפעילות התקינה של מערכת העיכול.

# אז את יכולה גם לאכול וגם להתאמן !

3 .לב בריא יותר לילדך

בקרב העוברים המתפתחים אצל נשים מתאמנות מתפתח לב יעיל יותר מאשר עובר של אישה שלא מבצעת ספורט בזמן ההיריון, בעקבות כך גם רמת סיבולת לב הריאה שלו טובה יותר ונראה שסיבולת לב הריאה הזו נמשכת גם לתוך תקופת ילדותו של התינוק.

4 . חיזוק רצפת האגן.

רצפת האגן היא מערכת של שרירים, רקמות חיבור, כלי דם ועצבים הממוקמת בתחתית האגן. במהלך ההיריון נוצר עומס יחסית גבוה על רצפת האגן שיכולה לגרום לתופעות לוואי רבות ולא נעימות. אימון גופני נכון המשלב תרגילים ייעודיים לחיזוק רצפת האגן יפחית את התופעות הללו והנזק שיהיה לרצפת האגן לאחר ההיריון יפחת באופן משמעותי.

5 .שיפור היציבה ושיווי המשקל.

בזמן ההיריון, בנוסף לבטן ההולכת וגדלה שמשפיעה על שיווי המשקל, מתרחשת גם עלייה ברמת ההורמונים. כתוצאה מכך, יש התרככות וחולשה של הרצועות והסחוסים בגוף וקיימת סכנה מוגברת לנפילות. לכן חשוב, באימון גופני מותאם, לחזק את השרירים העוטפים ואת שרירי הליבה ולייצר דרכם תמיכה טובה יותר בגוף.

6 . הפחיתי את כאבי הגב שלך על ידי פעילות גופנית בזמן ההריון!

 אחת מתופעות הלוואי של בטן תופחת בחזית הגוף היא התפתחות של כאבי גב. 2/3 מהנשים בהריון מתלוננות על כאבי גב. הבטן גדלה ומושכת קדימה, זוקפי הגב מתקצרים וזו אחת הסיבות לכאבי גב תחתון.

אימון גופני נכון לזוקפי הגב המשלב גם מיקוד ברצפת אגן יגרום להקלה בכאבים. התעמלות מותאמת וממוקדת במהלך הטרימסטר השני של ההיריון עוזרת במיוחד.

7. הפחתה בנפיחויות ברגליים.

הגוף סופח יותר נוזלים, הרחם שהולך וגדלה מפעיל לחץ על הוורידים וזה מקשה על חזרת הדם ללב.

פעילות גופנית משפרת את זרימת הדם ולכן מצמצמת ובמקרים רבים אף מעלימה את הנפיחות ברגליים.

 ביצוע פעילות גופנית המותאם לתהליך ההיריון ומכין למעמד הלידה עצמה הוא בעל חשיבות גבוהה. תרומת האימון הגופני למעבר חלק וטוב של תקופת ההיריון, הלידה עצמה ואף תהליך החזרה לעצמך אחרי הלידה היא רבה. כשאת בוחרת בפעילות גופנית את בוחרת בעצמך, רק בזמן הזה את באמת משקיעה 100% מהזמן בעצמך ועכשיו יש לך עוד 7 סיבות נוספות.

לכן זכרי תמיד להקדיש זמן לפעילות גופנית בזמן ההריון.

ילדת ?קבלי עצות לפעילות גופנית לאחר לידה .

עדיין מתלבטת? יש לך שאלות ספציפיות? תשלחי לי לדף הפייסבוק: @imstrongmama

פעילות גופנית בזמן ההריון
מאמרים נוספים
gift
רגע.... לפני שאת מתחילה!

תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

gift
רגע.... לפני שאת עוזבת!
ערכה כבר קיבלת?

ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
בחום ובאהבה ❤️

ברור שאני רוצה