חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
לוגו צעדים ראשונים - שמים לב אלייך אמא
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שבועות ההריון
חיפוש
logo- school
בית הספר להורות

בדיקת NIPT לנשים בהריון

בדיקת NIPT לנשים בהריון

בדיקת NIPT לנשים בהריון המציגה רמת דיוק מעל 99.9% בכל שלושת הטריזומיות

במשך 9 חודשים את נושאת ברחמך את היקר לך מכל, ובמהלך תקופה זאת את רוצה לוודא שהכל בסדר. ההיריון הוא אירוע משמח אך באופן טבעי גם מעורר חששות, וטבעי שתרצי לדעת יותר בשביל השקט הנפשי שלך.

החל מהשבוע ה-10 להריון את יכולה לבצע את בדיקת ה-NIPT, בדיקת דם מאוד פשוטה ולא פולשנית. בדיקה זו מספקת מידע על הפרעות כרומוזומליות בעובר, כולל תסמונת דאון, ללא הסיכון להפלה הנלווה להליכים פולשניים. המידע הגנטי של העובר נמצא בדמה של האם, ולכן ניתן לבצע את בדיקת הסקר באמצעות בדיקת דם.

איך תבחרי את בדיקת NIPT הנכונה ומה חשוב שתדעי?

מהי רמת הדיוק של הבדיקה?

חברת Quest Diagnostics, מהחברות המובילות בארה"ב בבדיקות סקר גנטיות (מיוצגת בישראל ע"י חברת בייבי לינק), מציעה בדיקת NIPT הנקראת QNatal Advanced עם איכות שאפשר לסמוך עליה: רמות רגישות ודיוק חסרות תקדים – מעל 99.9% לגבי כל הטריזומיות שנבדקו! ז"א שכל אחת משלושת הטריזומיות שבודקים בבדיקת ה-NIPT של QNatal Advanced היא עם אחוז דיוק של מעל 99.9%. זה נתון חשוב ובסיסי כשבודקים את איכות הבדיקה.

איך מבצעים את הבדיקת NIPT?

לצורך ביצוע בדיקת QNatal Advanced ניתן לקחת דגימת דם של האם בכל אחת ממרפאות הגינקולוגים שחברת בייבי לינק עובדת איתם ובנוסף לכך, ניתן לבצע את לקיחת הדם גם בבית הלקוחה – ע"י אחות המגיעה עד הבית. דגימות הדם נשלחות למעבדות המשוכללות של חברת Quest Diagnostics בארה"ב לצורך ביצוע הבדיקה. תוצאות נמסרות תוך 9-12 ימים ממועד לקיחת הדם. כחלק מהתהליך, יועצת גנטית של חברת בייבי לינק תסביר טלפונית על הבדיקה ותענה על שאלותייך על מנת שתוכלי לקבל מידע מקיף ומקצועי על מהות הבדיקה.

למי הבדיקה מתאימה?

בדיקת QNatal Advanced מתאימה לכל סוגי ההריונות: הריון של עובר יחיד, הריונות תאומים (הבדיקה לא יכולה לזהות איזה עובר לוקה בתסמונת) והריונות מתרומת ביציות.
אילו הפרעות ניתן לזהות באמצעות בדיקת הסקר QNatal Advanced?
טריזומיות: טריזומיה 21 – תסמונת דאון, טריזומיה 18- תסמונת אדוארדס, טריזומיה 13 – תסמונת פטאו.
כרומוזומי מין העובר: תסמונת טרנר, תסמונת קליינפלטר, תסמונת טריפל X ותסמונת XYY.
חסרים זעירים (אופציונלי): תסמונת די-ג'ורג', תסמונת קרי-דו-שה, תסמונת חסר 1p36, תסמונת אנגלמן, תסמונת פראדר-ווילי, תסמונת ג'ייקובסן, תסמונת לאנגר-גדעון, תסמונת וולף-הירשהורן

דרך אגב, מידע נוסף שאת יכולה לקבל בבדיקה זאת הוא מין העובר. זאת אמנם לא הסיבה העיקרית לבצע אותה, אך אם תהיי סקרנית בשלב מוקדם של ההריון, את יכולה לדעת גם נתון זה (במידה ואת לא מעוניינת לדעת את מין העובר ניתן לציין זאת במהלך הזמנת הבדיקה).

לקבלת מידע ולחזרת נציג לקבלת פרטים נוספים

    לאתר הבדיקה: www.qnatal.co.il

    תקראי עוד על ההריון שלך

    מאמרים נוספים
    gift
    רגע.... לפני שאת מתחילה!

    תהיי הראשונה לדעת על כל הערכות, הסדנאות Live וההטבות השוות שאנחנו משיגים במיוחד עבורך ❤️ .

    gift
    רגע.... לפני שאת עוזבת!
    ערכה כבר קיבלת?

    ערכת מוצרים מפנקת לקראת הלידה
    בחום ובאהבה ❤️

    ברור שאני רוצה